اقدامات شهرداری تهران برای برقی سازی ناوگان حمل و نقل عمومی

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از آمادگی تهران برای انتقال تجربه در زمینه تامین واگن و وسایل حمل و نقل برقی به سایر کلان شهرها خبر داد.

به گزارش وایتال؛ محسن هرمزی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در سی وسومین نشست معاونان حمل و نقل و ترافیک مجمع شهرداران کلان شهرهای ایران اظهار کرد: نهایی کردن قرارداد تامین 630 دستگاه واگن و افزایش آن به 791 دستگاه، انعقاد قرارداد تامین 2 هزار دستگاه اتوبوس برقی و گازسوز، 25 هزار دستگاه تاکسی و 10 هزار دستگاه وَن برقی و 150 هزار دستگاه موتورسیکلت برقی از جمله اقدامات شهرداری تهران در راستای برقی سازی ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت است.

وی گفت: هفته گذشته و بعد از حضور هییت حمل و نقلی چین در تهران، قرارداد تامین 10 هزار دستگاه تاکسی برقی به 25 هزار دستگاه افزایش یافت.

هرمزی تصریح کرد: شهرداری تهران برای انتقال تجربیات خود به کلان شهرهای کشور در زمینه تامین واگن و وسایل حمل و نقل برقی آمادگی دارد.

پایان خبر وایتال

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اقدامات شهرداری تهران برای برقی سازی ناوگان حمل و نقل عمومی" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اقدامات شهرداری تهران برای برقی سازی ناوگان حمل و نقل عمومی"، کلیک کنید.