تشکیل کارگروه شعار سال در دانشگاه آزاد شهرقدس

افشاری اعلام کرد؛

تشکیل کارگروه شعار سال در دانشگاه آزاد شهرقدس

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت اعلام کرد که کارگروهی پیگیری برنامه های شعار سال به منظور تشکیل فعالیت های عملیاتی و استراتژیک در این دانشگاه تشکیل می شود.

حامد افشاری رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری وایتال اظهار کرد: امیدوارم سال 1403 سالی همراه با موفقیت و هدف گذاری برای رسیدن به موفقیت باشد.

وی اضافه کرد: عوامل متعددی در موفقیت تاثیر دارد که یکی از این عوامل هدف گذاری برای رسیدن به آن برنامه هاست؛ بنابراین یکسری هدف به همراه ابزار، لوازم و همچنین زیرساخت هایی برای رسیدن به موفقیت لازم است که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس این ابزار ها و زیرساخت ها را برای توسعه فعالیت های دانشجویی و توسعه فعالیت های استادان مهیا می کنیم.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت افزود: برای رسیدن به برنامه های موفقیت با محور شعار سال دنبال این هستیم که زیرساخت های توسعه را مهیا کنیم و جهش تولید به این معنا نیست که فقط دنبال تولید یکسری محصولات و خدمات باشیم.

افشاری متذکر شد: محصولات و خدمات می توانند در عرصه دانشگاهی تولید علم و دانش، تولید محصولات دانش بنیان، تولید فکر و اندیشه، تولید مسایل فرهنگی و انتقال آن به جامعه باشد که تلاش داریم در تداوم فعالیت های دانش پژوهی و همفکری در مورد آن بیشتر توضیح داده ودر این زمینه فعالیت کنیم و در زمینه جهش تولید با مشارکت مردم که دانشگاه آزاد یک دانشگاه مردمی هست تاثیرگذار باشیم.

وی یادآور شد: یکی از اهداف ما در تحقق شعار سال برگزاری رویداد بزرگ کارآفرینی، اشتغال و ایجاد کسب و کار های جدید است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت همچنین خاطرنشان کرد: مقرر شده در این دانشگاه کارگروهی برای پیگیری برنامه های شعار سال به منظور تشکیل فعالیت های عملیاتی و استراتژیک تشکیل شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تشکیل کارگروه شعار سال در دانشگاه آزاد شهرقدس" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تشکیل کارگروه شعار سال در دانشگاه آزاد شهرقدس"، کلیک کنید.