واکنش ترامپ به تنبیه رژیم صهیونیستی توسط ایران

به گزارش وایتال ترامپ در واکنش خود به حملات ایران علیه اسراییل گفته است که اسراییل مورد حمله قرار گرفته و هرگز نباید اجازه می داد این اتفاق بیفتد.

ترامپ همچنین در ادامه مدعی شده است که اگر من رییس جمهور بودم، حمله ایران به اسراییل هرگز اتفاق نمی افتاد.

به نقل از وایتال از طرف دیگر، رسانه های عبری زبان هم اعلام کردند که برای اولین بار از زمان آغاز جنگ غزه، در حال حاضر هیچ هواپیما و جنگنده اسراییلی بر فراز نوار غزه وجود ندارد.

گفته شده تخلیه آسمان غزه از جنگنده های اسراییلی به دلیل تهدید ایران و آغاز حملات پهپادی از ایران صورت گرفته است.

آمریکا هم به آغاز حملات پهپادی ایران به رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد و دراین ارتباط کاخ سفید اعلام کرد که «جو بایدن»، با وزیران دفاع و امور خارجه، رییس سیا و مشاور امنیت ملی دیدار خواهد کرد.

به گفته کاخ سفید، مشاور امنیت ملی و معاون امنیت ملی، «جو بایدن» را در جریان رویدادهای خاورمیانه قرار خواهند داد.

311311

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "واکنش ترامپ به تنبیه رژیم صهیونیستی توسط ایران" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "واکنش ترامپ به تنبیه رژیم صهیونیستی توسط ایران"، کلیک کنید.